Het bestelde artikel is stuk bij mij aangekomen, wat moet ik doen?

Het bestelde artikel is stuk bij mij aangekomen, wat moet ik doen?

In elk geval meteen contact met mij opnemen!

Ik besteed de grootst mogelijke aandacht aan het goed verpakken van breekbare zaken. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er toch iets onderweg stuk is gegaan. Met name artikelen van glas zijn natuurlijk heel kwetsbaar.

Is een artikel kapot bij je gearriveerd? Uiteraard los ik dat voor je op, mits je het binnen 3 dagen na ontvangst bij me meld. Het is dan echt wel nodig om foto’s te maken van de verpakking en de schade en deze naar mij te mailen, zodat ik het ook kan claimen bij PostNL.

Ik heb minimaal 3 foto’s van je nodig, namelijk:

  • 1 foto van de buitenverpakking met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking, waarbij de inhoud en het beschermingsmateriaal in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
    Tip: zorg ervoor dat je verpakkings materiaal bewaard zolang de claim in behandeling is. Het is een van de voorwaarden van PostNL.
  • Foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en van elk stuk product een detailfoto.

Ik kan dan een claim bij de vervoerder indienen. Ondertussen zorg ik natuurlijk voor vervanging voor het door jou aangeschafte artikel. 

Het kan zijn dat ik jou vraag om de beschadigde zending naar My Parcel op te sturen. Je ontvangt daarvoor uiteraard een verzendlabel. Ik hoop dat je mij in dat geval wilt helpen om de schade te verhalen. Schade levert een hoop gedoe en extra werk op, en daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten. Het is dus evident dat ik dat probeer te voorkomen. Maar ja, soms heb je het gewoon niet in de hand.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

De waardering van www.handiggoed.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 762 reviews.