Garantie en klachten

garantie

Garantie

Ik hecht groot belang aan de geleverde producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht dit binnen twee maanden na constatering van het gebrek bij mij te melden, maar liever eerder natuurlijk. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Lees meer bij verzending en retourneren.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Maar ik ben natuurlijk gebaat bij tevreden klanten en zal ook alles in het werk stellen om een klacht of probleem naar tevredenheid op te lossen. Komen we er toch niet uit? Dan verwijs ik naar artikel 17 van de algemene voorwaarden waarin staat aangegeven hoe geschillen in behandeling kunnen worden genomen. Maar ik kan je geruststellen; in de geschiedenis van Handig Goed is dit nog nooit voorgekomen.

Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door deze te mailen naar info@handiggoed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”