Retourneren

retourneren

Retourneren

Retourneren om dat je niet tevreden bent of omdat het product niet is wat je er van verwachtte? Laat dit binnen 14 dagen weten en dan kan het product binnen 14 dagen retour gestuurd worden. Je ontvangt het aankoopbedrag + oorspronkelijke verzendkosten terug op je rekening. De verzendkosten van het retourneren zijn wel voor jouw rekening. Zorg dat je het product in de originele verpakking terugstuurt, uiteraard wil ik het product terugkrijgen in de staat waarin het ook bij jou is aangekomen. Kijk bij de Algemene Voorwaarden voor meer details.

Trouwens, als je via PayPal betaald krijg je de kosten voor het retourneren door hen vergoed als je het artikel aan mij terugstuurt. Dat is nog eens een service! Kijk hier voor meer informatie.

Het spreekt voor zich dat zaken die defect bij je aankomen door mij vervangen of vergoed worden. Wel even snel laten weten, binnen 14 dagen of sneller!

Beschadigd ontvangen?

Ik besteed de grootst mogelijke aandacht aan het goed verpakken van breekbare zaken. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er toch iets onderweg stuk is gegaan. Met name artikelen van glas zijn natuurlijk heel kwetsbaar.

Is een artikel kapot bij je gearriveerd? Uiteraard los ik dat voor je op, mits je het binnen 3 dagen na ontvangst bij me meld. Het is dan echt wel nodig om foto’s te maken van de verpakking en de schade en deze naar mij te mailen, zodat ik het ook kan claimen bij PostNL. Bewaar het artikel en de verpakking tot ik je laat weten hoe het wordt afgehandeld!

Ik heb 5 foto’s van je nodig, namelijk:

  • 1 foto van de buitenverpakking met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking, waarbij de inhoud en het beschermingsmateriaal in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
    Tip: zorg ervoor dat je verpakkings materiaal bewaard zolang de claim in behandeling is. Het is een van de voorwaarden van PostNL.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto’s.

Ik kan dan een claim bij de vervoerder indienen. Ondertussen zorg ik natuurlijk voor vervanging voor jouw aangeschafte artikel. 

Het kan zijn dat ik jou vraag om de beschadigde zending naar My Parcel op te sturen. Je ontvangt daarvoor uiteraard een verzendlabel. Ik hoop dat je mij in dat geval wilt helpen om de schade te verhalen. Schade levert een hoop gedoe en extra werk op, en daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten. Het is dus evident dat ik dat probeer te voorkomen. Maar ja, soms heb je het gewoon niet in de hand.