Ik krijg geen bevestiging van mijn bestelling – is het nu wel besteld?

Handig Goed stuurt automatisch en onmiddellijk een bevestiging naar het door jou opgegeven e-mail adres. Als je deze bevestiging niet hebt ontvangen kan dat 3 redenen hebben.

  1. Het door jou ingevulde email adres is niet correct – stuur een mail naar info@handiggoed.nl om te checken of je bestelling is ontvangen
  2. De bevestiging is in je spam box terecht gekomen – check je spambox
  3. Je hebt de bestelling niet of niet juist afgerond – opnieuw bestelling aanmaken

Als je tegen problemen aan loopt bij het maken van een bestelling, neem dan even contact met me op via de mail. Zo nodig kan ik je bestelling ook voor je aanmaken. Stuur dan je volledige adresgegevens, telefoonnummer en wat je wilt hebben via de mail naar me toe en ik regel het voor je bij eerste gelegenheid.

Als er een foutje in je mailadres is geslopen bij het maken van de bestelling, dan probeer ik je telefonisch te bereiken. Dus het is wel handig om een juist telefoonnummer in te geven.

 

Geef een reactie